Smørås IL 2018-01-23 13:44:13

Rutiner ved bruk av klubbhus

Klubbhuset er mye brukt; til møter, sosiale tilstelninger for våre lag, kurs og seminarer. Vi ønsker at klubbhuset skal være et samlingspunkt og håper på fortsatt mye bruk fra våre lag. Rutiner for bruk, opprydning og vask må skjerpes inn – vi ønsker et rent og ryddig klubbhus hvor våre fasiliteter fungerer – dette har dessverre ikke alltid vært utført som ønsket.

Alle rom

  • Koste/vaske alle gulv
  • Tømme søppel – kastes i container – sette i ny søppelsekk/pose
  • Vaske av bord, servanter og toaletter
 

Kjøkken

  • Vaske opp brukte glass, kopper, fat, mugger med mer
  • Vaskemaskinen må tømmes for vann og evt matrester fjernes fra rist/filter
  • Sette på plass i skuffer og skap
  • Vaske av kjøkkenbenken
  • Matvarer til overs skal ikke settes i kjøleskapet – ta det med hjem!
 

Mangler

  • Ved feil, mangler, ødelagte ting og når det er tomt for såpe, toalettpapir, tørkepapir osv skal det gis beskjed pr mail til smil@smoras.no samme kveld.

 

 

 

oppsett%20klubbbus.png

Standard oppsett for bord / stoler /sofagruppe

  • 2 x 3 bord med 3 stoler pr bord. Totalt 6 bord og 18 stoler
  • 2 bord ved vegg mot kontor
  • Ekstra bord står stablet i mot bakvegg
  • Ekstra stoler står stablet langs vegg (5 i høyden) mot utgang i stuen
 

Kluter og mopper

  • Legg brukte kluter og mopper i korgen merket ”skittent”
  • Rene kluter og mopper finnes i korgen ”rent”
  • Korgene står på handicaptoalettet
 

Signatur

  • Ansvarlig lagleder skal signere skjema i klubbhusmappen før man forlater klubbhuset. Mappen finer dere på kjøkkenet

 

Kalender

November
MTOTFLS
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Aktiviteter

26.01.2019
KICK-OFF 2019

09:30 - 16:30

Klubbhuset

26.01.2019
Trener & lederfest

20:00 - 02:00

Klubbhuset